Help Desk Professional Certificate HDPC™
- Код:HDPC
В наличност
Help Desk Professional Certification HDPC™ отличава компаниите и физическите лица като част от възприемането на най-добрите практики в индустрията за ИТ поддръжка.
Програмата включва управленски умения, финансово управление, soft skills, техники и инструменти.
Бърза поръчка без регистрация
(Само попълнете 3 полета)Тази сертификационна програма е част от портфолиото на CertiProf® (САЩ) - водеща организация за професионално сертифициране, с над 800 000 сертифицирани професионалисти от 88 държави и повече от 1,1 милиона дигитални баджа, издадени чрез Credly.
CertiProf® е член на ANSI (American National Standards Institute), Agile Alliance и IT Certification Council (ITCC).
CertiProf® предлага програмата Help Desk Professional Certificate HDPC™ за валидиране на вашите знания по Help Desk. Изпитът представлява онлайн тест с възможни отговори и можете да го направите през Вашия личен компютър от всяка точка на света.
Сертификационната програма Help Desk Professional Certificate HDPC™ предоставя на успешните кандидати ползи като подобрена клиентска удовлетвореност чрез приемането на професионални компоненти на Хелп Деск, стандартизирано и последователно прилагане на ИТ поддръжка, най-добри практики и специалисти по поддръжката с познания за подходящи техникии за управление на Хелп Деск и ясно разбиране на важността на Help Desk.
За кого е програмата Help Desk Professional Certificate HDPC™:
За всеки, който иска да разшири знанията си за Help Desk, независимо дали е начинаещ, опитен, мениджър на екип или супервайзор.
Какво ще получите, когато поръчате тази сертификационна програма:
- Богато илюстровани материали за подготовка в PDF
- Ваучер за онлайн изпит с право на 2 опита
- Сертификат и дигитален бадж на Credly при успешен изпит
Цели на програмата:
- Да разберете разликата между Help Desk и Service Desk
- Да разберете значението на внедряването на Help Desk като SPOC (Single Point of Contact)
- Да се запознаете с характеристиките и компонентите на Help Desk
- Да придобиете основните необходими умения, включени в Help Desk
- Да анализирате и разбирате връзките с процесите на управление на ИТ услугите
- Да разберете финансовите и проектни аспекти, свързани с Help Desk
- Да разберете аспектите на лидерството, маркетинга на услугите и развитието на екипа
- Да можете да определяте текущото и желаното състояние на зрялост на Help Desk
- Да придобиете способността да определяте необходимите инструменти за отлични операции на Help Desk
- Да разширите практиките на Help Desk с пазарни тенденции като COBIT, ITIL, Agile, Kanban, DevOps и други
- Да разберете практиките за измерване на ефективността, свързани с Help Desk и теориите за непрекъснато подобряване на услугата
- Да разберете индустриалните практики, да ги сравнявате с настоящите практики на Help Desk и да приложите подобрения в обслужването и работата
Формат и продължителност на изпита
- Формат: въпроси с възможни отговори
- Брой въпроси: 40
- Език: английски (свържете се с нас, ако желаете да държите изпита на испански, немски или португалски)
- Необходим брой верни отговори: 32/40 или 80%
- Продължителност: 60 минути
- Ползване на помощни материали: не
- Начин на провеждане: онлайн
- Право на безплатен втори изпит в рамките на 6 месеца от издаване на изпитния ваучер
Предварителни изисквания
Няма предварителни изисквания.
Съдържание на учебните материали
Key Concepts
Help Desk Management
Discussion Definition
Difference between a Help Desk and a Service Desk
Reactive vs Proactive Service
Help Desk / Service Desk – Definition
Service Desk – Digital Transformation
Help Deks – Single Point of Contact
Help Desk/Service Desk Governance
Mision and Vision
Strategic Alignment
Business Strategy Planning Canvas BSPC™
Meet Companies with these Challenges
Success Factors in a Help Desk
Help Desk Objectives Definition
Recommended Workshop
Understanding Globalization
Social Responsibility
Ethics and Morals
IT Help Desk - COVID-19 Impact
Leadership
Management Style
Help Desk Planning
Communication
Skills a Help Desk must have
Capabilities and Skills
Coaching and Mentoring within the Help Desk
Management
Meetings
Content
Recruitment, Development, and Retention
Help Desk Staff Turnover
Team Development
Teamwork
Conflicts
Help Desk Financial and Commercial Management
Help Desk Point of View
Help Desk Marketing
Marketing - Help Desk Marketing
Financial Management
Financial Calculations
Financial Budget
GAP Analysis Leadership / Planning
Action Plan
Quick Wins
Quick Wins (Short-Term Achievements)
SWOT Matrix
Continuous Improvement Culture
Project Management from the Help Desk
Help Desk - Project Skills
Project Management
Project Management Tools
Help Desk - Skills
Help Desk – Using Models
Recommended Workshop
Adopting RACI at the Help Desk
Adopting Kanban in the Help Desk
Global Standards and Practices
Global Standards and Practices
Recommended Workshop
Adopting ITIL® as a Service Management Model
Adoption and Impact of ISO 20000 and COBIT on the Help Desk
Help Desk and DevOps
DevOps and Help Desk
Trends Within a Help Desk
ChatBots
Artificial Intelligence (AI) in the Help Desk
Machine Learning
Personal Data Protection - GDPR
Big Data
Teleworking
Cybersecurity
Toolset
ITMS Tool
Technological Support
Service Operating Models
MoScoW Method
Sourcing Models
Vested Outsourcing
Scaling
Definition and Documentation of the Scale-Up Process
Organizational Structure: Roles and Responsibilities
Structures
Incident Prioritization Matrix
Definition and Documentation of Incident Levels
Incident Life Cycle Definition
IT Service Management
ITSM
Overview
Incident Management and Help Desk
ITSM Key Concepts
Understanding the Flow of Incident Management
Priority Matrix
ISO 20000
Help Desk and Service Management Processes
Help Desk and the CAB
Service Quality
Service Certification
Staff Certification
Satisfaction Survey
Help Desk Service
SLAs from Help Desk
Recommended Workshop
Metrics for a Help Desk
Key Performance Indicator (KPI)
DMAIC Method
Reports
Reports
Reporting Management
Continuous Improvement
Continuous Improvement
Finally: Action Plan
HDPC Certification Exam
Help Desk Maturity Level
CERTIPROF® is a registered trademark of CertiProf, LLC in the United States and/or other countries.
Файл | Информация |
---|---|
Brochure-HDPC | [PDF, 770.39 KB] |
Syllabus-HDPC | [PDF, 780.97 KB] |