Език &
/
Език
0
Език &
/
Език
  •    
Начало Marketing & SalesMarketing Strategy Fundamentals
Ново
Marketing Strategy Fundamentals
Marketing Strategy Fundamentals

Marketing Strategy Fundamentals

Цена: 0.00 лв.
  • Код:
    SCMS-F

В наличност

Безплатен онлайн курс, изпит и сертификат

 

Научете ключовите концепции в маркетинговата стратегия така, както са дефинирани в SMstudy® Guide – Marketing Strategy!

 

Като оторизиран обучаващ партньор (Authorized Training Partner) на SMstudy (САЩ), Ви предлагаме подготвителен курс и изпит за сертификата Marketing Strategy Fundamentals.

 

SMstudy® е водеща сертифицираща организация по продажби и маркетинг. Автор е на SMstudy® Guide – изчерпателно ръководство за маркетинг и продажби, което може да се използва от всяко лице или организация, желаещи да се отличат в областта на продажбите и маркетинга.

  • Какво включва:
    курс и изпит
  • Област:
    #маркетинг и продажби
  • Ниво:
    основни знания и умения
  • Език:
    английски
  • Предварителни изисквания:
    няма
  • Сертификационна програма:
    да
  • Срок за достъп:
    30 дни
Брой:
Добави в желани

Бърза поръчка без регистрация

(Само попълнете 3 полета)
Ще се свържем с Вас в рамките на работния ден.

Нашата акредитирана програма Marketing Strategy Fundamentals (Основи на Маркетинговата стратегия) включва:

 

Онлайн курс Marketing Strategy Fundamentals

 

  • 51 Videos 
  • 2 Chapters
  • 2 Study Guides
  • 74 Test Questions
  • 1 Reference Material
  • 54 Terms and Definitions
  • 2 Illustrative Case Studies
  • Marketing Strategy Fundamentals Certified Exam

 

Като част от курса получавате Marketing Strategy Body of Knowledge Guide (MSBOK™ Guide), който е във формат PDF (306 страници) и може да се разпечата.

 

 

 

 


 

 

Съдържание на курса:

 

  1. Marketing Strategy Overview
  2. Introduction
  3. How to use the SMstudy® Guide
  4. Why Use the SMstudy® Guide
  5. Evolution of Sales and Marketing
  6. Conventional Mass Media Marketing
  7. Fragmented New-Age Marketing
  8. Innovative Internet-enabled Business Models
  9. Sales and Marketing as a Continuum
  10. Corporate Strategy and its Relationship to Sales and Marketing
  11. Aspects of Sales and Marketing
  12. Levels of Sales and Marketing Strategy
  13. Marketing Strategy Overview
  14. Market Opportunity Analysis
  15. Define Competition, Targeting and Positioning
  16. Determine Pricing and Distribution Strategies
  17. Determine Aspects of Marketing Strategy
  18. Impact of Marketing Strategy
  19. Analyze Market Opportunity
  20. Determine Strengths and Weaknesses
  21. Senior Management Direction and Insights
  22. Example of Organizational Capabilities
  23. Assumptions and Constraints
  24. Meetings and Discussions
  25. Product Portfolio Analysis
  26. BCG Growth-Share Matrix
  27. Pros and Cons of BCG matrix
  28. Value Chain Analysis
  29. Marketing Research
  30. Determine Strengths and Weaknesses: Outputs
  31. Determine Opportunities and Threats
  32. Determine Opportunities and Threats: Inputs
  33. Determine Opportunities and Threats – Meetings and Discussions
  34. Porter’s Five Forces
  35. Market Analysis and market Research
  36. PESTEL Analysis
  37. Determine Opportunities and Threats: Outputs
  38. Define Market and Identify Market Segments
  39. Define Market and Identify Market Segments: Tools
  40. Define Market and Identify Market Segments: Outputs

 

 

Видеоуроци

 

 


Case Study

 

 

 

Chapter Test

 

 

 

Terms and Definitions

 



Marketing Strategy Body of Knowledge Guide (MSBOK™ Guide)

 

 

Курсът съдържа цялата информация, необходима за успешно полагане на изпита. Учете от всеки компютър и от всяко място, когато и колкото искате! Не са необходими никакви специални технически средства. Можете да повтаряте материала и тестовите въпроси неограничен брой пъти.

 


Информация за изпита за сертификат:

  • 60 минути
  • 40 тестови въпроса

 

Всички цени включват ДДС.

 

PRINCE2®, PRINCE2 Agile®, MSP® and ITIL® are registered trademarks of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved. / COBIT® 2019 and COBIT® 5 are Registered Trade Marks of the Information Systems Audit and Control Association and the IT Governance Institute. / AgilePM® and AgileBA® are registered trademarks of Agile Business Consortium Limited. All rights reserved. / TOGAF® is a registered trademark of The Open Group in the United States and other countries. / Praxis Framework™ is a trademark of APM Group Limited. All rights reserved. / Lean IT is a trademark of Lean IT Association LLC. All rights reserved. / GDPR Awareness™ is a trademark of APM Group Limited. All rights reserved. / BRMP® is a trademark of Business Relationship Management Institute, Inc. All rights reserved. / ScrumLearn® and AgileLearn® are registered trademarks of iCONS – Innovative Consulting Srl. All rights reserved / CAPM®, PMP®, PMI-ACP®, PMI-RMP® and PMI-PgMP® are registered trademarks of PMI.