Marketing Research Professional
- Код:SCMR-P
В наличност
***Гаранция за успех: ако не успеете да преминете изпита, имате право на още 2 опита безплатно!***
Marketing Research Professional включва онлайн курс с 180 дни неограничен достъп, изпит и сертификат.
Този курс предоставя цялостно разбиране на рамката на маркетинговите проучвания. Ще научите ключови концепции, свързани с всяка фаза на проект за маркетингово проучване.
Като оторизиран обучаващ партньор (Authorized Training Partner) на SMstudy (САЩ), Ви предлагаме подготвителен курс и изпит за сертификата Marketing Research Professional.
SMstudy® е водеща сертифицираща организация по продажби и маркетинг. Автор е на SMstudy® Guide – изчерпателно ръководство за маркетинг и продажби, което може да се използва от всяко лице или организация, желаещи да се отличат в областта на продажбите и маркетинга.
Бърза поръчка без регистрация
(Само попълнете 3 полета)
***Гаранция за успех: ако не успеете да преминете изпита, имате право на още 2 опита безплатно!***
Маркетинговите проучвания могат да се провеждат във всички аспекти на продажбите и маркетинга. Сертифицираните по SMstudy® Certified Marketing Research Professional тестват множество маркетингови хипотези, за да разберат по-добре поведението на потребителите, да финализират характеристиките на продукта, да дефинират показатели за маркетингови усилия и да проследят и подобрят маркетинговите дейности.
Нашата акредитирана програма Marketing Research Professional (Професионалист по Маркетингови проучвания) включва:
Онлайн курс Marketing Research Professional
- 97 Videos
- 6 Chapters
- 6 Study Guides
- 52 Test Questions
- 1 Reference Material
- 240 Terms and Definitions
- 2 Illustrative Case Studies
- Marketing Research Professional Certified Exam
Съдържание на курса:
- Introduction
- How to use SMstudy Guide
- SMstudy Certification Schema
- Why use SMstudy Guide
- Brief History of Marketing Research
- Conventional Mass Media Marketing
- Fragmented New-Age Marketing
- Innovative Internet-Based Business Models
- Sales and Marketing as a Continuum
- Corporate Strategy
- Aspects of Sales and Marketing
- Levels of Sales and Marketing Strategy
- Marketing Strategy Overview
- Marketing Research Overview
- Define Research Problem and Choose Research Design
- Data Collection
- Data Processing and Data Analysis
- Data Interpretation and Reporting
- Define Research Problem
- Define Research Problem – Inputs
- Define Research Problem – Tools
- Define Research Problem – Output
- Choose Research Design
- Choose Research Design – Inputs
- Choose Research Design – Tools
- Choose Research Design – Output
Предварителни изисквания:
Няма официални предврителни изисквания за този сертификат. Въпреки това, е добре да сте преминали SMstudy® Certified Marketing Research Fundamentals.
Видеоуроци
Case Study
Chapter Test
Terms and Definitions
SMstudy® Guide – Marketing Research (MRBOK™ Guide), PDF (339 страници)
Курсът съдържа цялата информация, необходима за успешно полагане на изпита. Учете от всеки компютър и от всяко място, когато и колкото искате! Не са необходими никакви специални технически средства. Можете да повтаряте материала и тестовите въпроси неограничен брой пъти.
Информация за изпита за сертификат:
- 100 въпроса с възможни отговори
- 120 минути
- Не се отнемат точки за грешен отговор
- Наблюдава се от онлайн квестор
Ако не успеете да преминете изпита, можете да си насрочите безплатно до 2 повторни изпита, в рамките на 180-дневния срок на достъп до курса!