Marketing Research Fundamentals
- Код:SCMR-F
В наличност
Безплатен онлайн курс, изпит и сертификат
Научете ключовите концепции в маркетинговите проучвания така, както са дефинирани в ‘SMstudy® Guide – Marketing Research’! Получете безплатен сертификат Marketing Research Fundamentals!
Като оторизиран обучаващ партньор (Authorized Training Partner) на SMstudy (САЩ), Ви предлагаме подготвителен курс и изпит за сертификата Marketing Research Fundamentals.
SMstudy® е водеща сертифицираща организация по продажби и маркетинг. Автор е на SMstudy® Guide – изчерпателно ръководство за маркетинг и продажби, което може да се използва от всяко лице или организация, желаещи да се отличат в областта на продажбите и маркетинга.
Бърза поръчка без регистрация
(Само попълнете 3 полета)Курсът SMstudy® Certified Marketing Research Fundamentals е подходящ за всеки, който иска да познава различни маркетингови методи и да се запознае с ключови концепции в маркетинговите проучвания, както са дефинирани в SMstudy® Guide. Насочен е към основно разбиране на рамката за маркетингови изследвания, която помага за провеждане на маркетингови проучвания и анализиране на данни за продажби и маркетинг.
Нашата акредитирана програма Marketing Research Fundamentals (Основи на Маркетинговите проучвания) включва:
Онлайн курс Marketing Research Fundamentals
- 35 Videos
- 2 Chapters
- 2 Study Guides
- 32 Test Questions
- 1 Reference Material
- 77 Terms and Definitions
- 2 Illustrative Case Studies
- Marketing Research Fundamentals Certified Exam
Съдържание на курса:
- Introduction
- How to use SMstudy Guide
- SMstudy Certification Schema
- Why use SMstudy Guide
- Brief History of Marketing Research
- Conventional Mass Media Marketing
- Fragmented New-Age Marketing
- Innovative Internet-Based Business Models
- Sales and Marketing as a Continuum
- Corporate Strategy
- Aspects of Sales and Marketing
- Levels of Sales and Marketing Strategy
- Marketing Strategy Overview
- Marketing Research Overview
- Define Research Problem and Choose Research Design
- Data Collection
- Data Processing and Data Analysis
- Data Interpretation and Reporting
- Define Research Problem
- Define Research Problem – Inputs
- Define Research Problem – Tools
- Define Research Problem – Output
- Choose Research Design
- Choose Research Design – Inputs
- Choose Research Design – Tools
- Choose Research Design – Output
Видеоуроци
Case Study
Chapter Test
Terms and Definitions
SMstudy® Guide – Corporate Sales (MRBOK™ Guide), PDF (339 страници)
Курсът съдържа цялата информация, необходима за успешно полагане на изпита. Учете от всеки компютър и от всяко място, когато и колкото искате! Не са необходими никакви специални технически средства. Можете да повтаряте материала и тестовите въпроси неограничен брой пъти.
Информация за изпита за сертификат:
- 60 минути
- 40 тестови въпроса