Език &
/
Език
0
Език &
/
Език
  •    
Начало Marketing & SalesMarketing Research Fundamentals
Ново
Marketing Research Fundamentals
Marketing Research Fundamentals

Marketing Research Fundamentals

Цена: 0.00 лв.
  • Код:
    SCMR-F

В наличност

Безплатен онлайн курс, изпит и сертификат

 

Научете ключовите концепции в маркетинговите проучвания така, както са дефинирани в ‘SMstudy® Guide – Marketing Research’! Получете безплатен сертификат Marketing Research Fundamentals!

 

Като оторизиран обучаващ партньор (Authorized Training Partner) на SMstudy (САЩ), Ви предлагаме подготвителен курс и изпит за сертификата Marketing Research Fundamentals.

 

SMstudy® е водеща сертифицираща организация по продажби и маркетинг. Автор е на SMstudy® Guide – изчерпателно ръководство за маркетинг и продажби, което може да се използва от всяко лице или организация, желаещи да се отличат в областта на продажбите и маркетинга.

  • Какво включва:
    курс и изпит
  • Област:
    #маркетинг и продажби
  • Ниво:
    основни знания и умения
  • Език:
    английски
  • Предварителни изисквания:
    няма
  • Сертификационна програма:
    да
  • Срок за достъп:
    30 дни
Брой:
Добави в желани

Бърза поръчка без регистрация

(Само попълнете 3 полета)
Ще се свържем с Вас в рамките на работния ден.

Курсът SMstudy® Certified Marketing Research Fundamentals е подходящ за всеки, който иска да познава различни маркетингови методи и да се запознае с ключови концепции в маркетинговите проучвания, както са дефинирани в SMstudy® Guide. Насочен е към основно разбиране на рамката за маркетингови изследвания, която помага за провеждане на маркетингови проучвания и анализиране на данни за продажби и маркетинг.

 

 

Нашата акредитирана програма Marketing Research Fundamentals (Основи на Маркетинговите проучвания) включва:

 

Онлайн курс Marketing Research Fundamentals

 

  • 35 Videos 
  • 2 Chapters
  • 2 Study Guides
  • 32 Test Questions
  • 1 Reference Material
  • 77 Terms and Definitions
  • 2 Illustrative Case Studies
  • Marketing Research Fundamentals Certified Exam

 

 

 

 

 

Съдържание на курса:

 

  1. Introduction
  2. How to use SMstudy Guide
  3. SMstudy Certification Schema
  4. Why use SMstudy Guide
  5. Brief History of Marketing Research
  6. Conventional Mass Media Marketing
  7. Fragmented New-Age Marketing
  8. Innovative Internet-Based Business Models
  9. Sales and Marketing as a Continuum
  10. Corporate Strategy
  11. Aspects of Sales and Marketing
  12. Levels of Sales and Marketing Strategy
  13. Marketing Strategy Overview
  14. Marketing Research Overview
  15. Define Research Problem and Choose Research Design
  16. Data Collection
  17. Data Processing and Data Analysis
  18. Data Interpretation and Reporting
  19. Define Research Problem
  20. Define Research Problem – Inputs
  21. Define Research Problem – Tools
  22. Define Research Problem – Output
  23. Choose Research Design
  24. Choose Research Design – Inputs
  25. Choose Research Design – Tools
  26. Choose Research Design – Output

 

Видеоуроци

 

 

 

 

 



 

Case Study

 

 

 

 

 


Chapter Test

 

 


 

 

Terms and Definitions

 

 


 

 

SMstudy® Guide – Corporate Sales (MRBOK™ Guide), PDF (339 страници)

 

 


 

Курсът съдържа цялата информация, необходима за успешно полагане на изпита. Учете от всеки компютър и от всяко място, когато и колкото искате! Не са необходими никакви специални технически средства. Можете да повтаряте материала и тестовите въпроси неограничен брой пъти.

 


Информация за изпита за сертификат:

  • 60 минути
  • 40 тестови въпроса

 

Всички цени включват ДДС.

 

PRINCE2®, PRINCE2 Agile®, MSP® and ITIL® are registered trademarks of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved. / COBIT® 2019 and COBIT® 5 are Registered Trade Marks of the Information Systems Audit and Control Association and the IT Governance Institute. / AgilePM® and AgileBA® are registered trademarks of Agile Business Consortium Limited. All rights reserved. / TOGAF® is a registered trademark of The Open Group in the United States and other countries. / Praxis Framework™ is a trademark of APM Group Limited. All rights reserved. / Lean IT is a trademark of Lean IT Association LLC. All rights reserved. / GDPR Awareness™ is a trademark of APM Group Limited. All rights reserved. / BRMP® is a trademark of Business Relationship Management Institute, Inc. All rights reserved. / ScrumLearn® and AgileLearn® are registered trademarks of iCONS – Innovative Consulting Srl. All rights reserved / CAPM®, PMP®, PMI-ACP®, PMI-RMP® and PMI-PgMP® are registered trademarks of PMI.