Digital Marketing Professional
- Код:SCDM-P
В наличност
***Гаранция за успех: ако не успеете да преминете изпита, имате право на още 2 опита безплатно!***
Digital Marketing Professional включва онлайн курс с 180 дни неограничен достъп, изпит и сертификат.
Този курс предоставя цялостно разбиране на всички дигитални маркетингови дейности, които ви помагат да достигнете и ангажирате клиенти.
Като оторизиран обучаващ партньор (Authorized Training Partner) на SMstudy (САЩ), Ви предлагаме подготвителен курс и изпит за сертификата Digital Marketing Professional
SMstudy® е водеща сертифицираща организация по продажби и маркетинг. Автор е на SMstudy® Guide – изчерпателно ръководство за маркетинг и продажби, което може да се използва от всяко лице или организация, желаещи да се отличат в областта на продажбите и маркетинга.
Бърза поръчка без регистрация
(Само попълнете 3 полета)
***Гаранция за успех: ако не успеете да преминете изпита, имате право на още 2 опита безплатно!***
SMstudy® Certified Digital Marketing Professional улеснява добре планираните дигитални маркетингови стратегии за постигане на целите, определени от цялостната маркетингова стратегия. Като се има предвид естеството на постоянно развиващия се онлайн свят - с нови канали, които се развиват с по-голяма честота, и аудитория, която проучва нови източници на онлайн съдържание, Дигиталният маркетинг е един от най-важните аспекти на продажбите и маркетинга.
Нашата акредитирана програма Digital Marketing Professional (Професионалист по Дигитален маркетинг) включва:
Онлайн курс DIgital Marketing Professional
- 190 Videos
- 7 Chapters
- 7 Study Guides
- 174 Test Questions
- 1 Reference Material
- 218 Terms and Definitions
- 2 Illustrative Case Studies
- Digital Marketign Professional Certified Exam
Като част от курса получавате Marketing Strategy Body of Knowledge Guide (MSBOK™ Guide), който е във формат PDF (306 страници) и може да се разпечата.
Предварителни изисквания:
Няма официални предврителни изисквания за този сертификат. Въпреки това, е добре да сте преминали SMstudy® Digital Marketing Fundamentals и да сте се запознали с препоръчителните процеси от SMstudy® Guide.
Съдържание на курса:
- Digital Marketing Overview
- Introduction
- SMstudy® Guide
- Certification Schema for SMstudy® Certifications
- Early Models of Sales and Marketing
- Fragmented New-Age Marketing
- Innovative Internet-Enabled Business Models
- Sales and Marketing as a Continuum
- Corporate Strategy and its relationship to Sales and Marketing
- Components of Corporate Strategy
- Aspects of Sales and Marketing
- Marketing Strategy and Marketing Research
- Digital Marketing, Corporate Sales, Branding and Advertising, Retail Marketing
- Corporate Marketing Strategy
- Digital Marketing
- Digital Marketing Overview
- Digital Marketing Channels
- Planning and Developing Digital Marketing Channels: Process
- Optimize Websites: Process
- Optimize Mobile Channels: Process
- Optimize Social Media: Process
- Other Important Elements of DM Channels
- Digital Marketing and its Channels
- Understand Available DM Channels: Inputs
- Understand DM Channels: Tools
- Understand DM Channels: Outputs
- Evaluate DM Channels – Introduction
- Evaluate DM Channels – Inputs
- Evaluate DM Channels – Tools
- Evaluate DM Channels – Outputs
Видеоуроци
Case Study
Chapter Test
Terms and Definitions
Marketing Strategy Body of Knowledge Guide (MSBOK™ Guide)
Курсът съдържа цялата информация, необходима за успешно полагане на изпита. Учете от всеки компютър и от всяко място, когато и колкото искате! Не са необходими никакви специални технически средства. Можете да повтаряте материала и тестовите въпроси неограничен брой пъти.
Информация за изпита за сертификат:
- 100 въпроса с възможни отговори
- 120 минути
- Не се отнемат точки за грешен отговор
- Наблюдава се от онлайн квестор
Ако не успеете да преминете изпита, можете да си насрочите безплатно до 2 повторни изпита, в рамките на 180-дневния срок на достъп до курса!