Език &
/
Език
0
Език &
/
Език
  •    
Начало Marketing & SalesDigital Marketing Fundamentals
Ново
Digital Marketing Fundamentals
Digital Marketing Fundamentals

Digital Marketing Fundamentals

Цена: 0.00 лв.
  • Код:
    SCDM-F

В наличност

Безплатен онлайн курс, изпит и сертификат

 

Научете ключовите концепции в дигиталния маркетинг така, както са дефинирани в ‘SMstudy® Guide – Marketing Strategy’!  Получете безплатен сертификат Digital Marketing Fundamentals!

 

Като оторизиран обучаващ партньор (Authorized Training Partner) на SMstudy (САЩ), Ви предлагаме подготвителен курс и изпит за сертификата Digital Marketing Fundamentals

 

SMstudy® е водеща сертифицираща организация по продажби и маркетинг. Автор е на SMstudy® Guide – изчерпателно ръководство за маркетинг и продажби, което може да се използва от всяко лице или организация, желаещи да се отличат в областта на продажбите и маркетинга.

  • Какво включва:
    курс и изпит
  • Област:
    #маркетинг и продажби
  • Ниво:
    основни знания и умения
  • Език:
    английски
  • Предварителни изисквания:
    няма
  • Сертификационна програма:
    да
  • Срок за достъп:
    30 дни
Брой:
Добави в желани

Бърза поръчка без регистрация

(Само попълнете 3 полета)
Ще се свържем с Вас в рамките на работния ден.

Курсът SMstudy® Certified Digital Marketing Fundamentals е подходящ за всеки, който се интересува от познаването на различните канали за дигитален маркетинг. Насочен е също към изучаването на ключови концепции, както са дефинирани в SMstudy® Guide, както и към получаване на основни познания на рамката на Дигиталния Маркетинг, която помага да се идентифицират най-ефективните маркетингови канали за продуктите или услугите на организацията.

 

Нашата акредитирана програма Digital Marketing Fundamentals (Основи на Дигиталния маркетинг) включва:

 

Онлайн курс Digital Marketing Fundamentals

 

  • 55 Videos 
  • 2 Chapters
  • 2 Study Guides
  • 52 Test Questions
  • 2 Reference Materials
  • 75 Terms and Definitions
  • 2 Illustrative Case Studies
  • Digital Marketing Fundamentals Certified Exam

 

 

Като част от курса получавате Marketing Strategy Body of Knowledge Guide (MSBOK™ Guide), който е във формат PDF (306 страници)  и може да се разпечата.

 

 


 

Съдържание на курса:

 

  1. Digital Marketing Overview
  2. Introduction
  3. SMstudy® Guide
  4. Certification Schema for SMstudy® Certifications
  5. Early Models of Sales and Marketing
  6. Fragmented New-Age Marketing
  7. Innovative Internet-Enabled Business Models
  8. Sales and Marketing as a Continuum
  9. Corporate Strategy and its relationship to Sales and Marketing
  10. Components of Corporate Strategy
  11. Aspects of Sales and Marketing
  12. Marketing Strategy and Marketing Research
  13. Digital Marketing, Corporate Sales, Branding and Advertising, Retail Marketing
  14. Corporate Marketing Strategy
  15. Digital Marketing
  16. Digital Marketing Overview
  17. Digital Marketing Channels
  18. Planning and Developing Digital Marketing Channels: Process
  19. Optimize Websites: Process
  20. Optimize Mobile Channels: Process
  21. Optimize Social Media: Process
  22. Other Important Elements of DM Channels
  23. Digital Marketing and its Channels
  24. Understand Available DM Channels: Inputs
  25. Understand DM Channels: Tools
  26. Understand DM Channels: Outputs
  27. Evaluate DM Channels – Introduction
  28. Evaluate DM Channels – Inputs
  29. Evaluate DM Channels – Tools
  30. Evaluate DM Channels – Outputs

 

Видеоуроци

 

 

 

 

 

Case Study

 

 


 

Chapter Test

 


 

Terms and Definitions

 


 

Marketing Strategy Body of Knowledge Guide (MSBOK™ Guide)

 


 

Курсът съдържа цялата информация, необходима за успешно полагане на изпита. Учете от всеки компютър и от всяко място, когато и колкото искате! Не са необходими никакви специални технически средства. Можете да повтаряте материала и тестовите въпроси неограничен брой пъти.

 


Информация за изпита за сертификат:

  • 60 минути
  • 40 тестови въпроса

Всички цени включват ДДС.

 

PRINCE2®, PRINCE2 Agile®, MSP® and ITIL® are registered trademarks of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved. / COBIT® 2019 and COBIT® 5 are Registered Trade Marks of the Information Systems Audit and Control Association and the IT Governance Institute. / AgilePM® and AgileBA® are registered trademarks of Agile Business Consortium Limited. All rights reserved. / TOGAF® is a registered trademark of The Open Group in the United States and other countries. / Praxis Framework™ is a trademark of APM Group Limited. All rights reserved. / Lean IT is a trademark of Lean IT Association LLC. All rights reserved. / GDPR Awareness™ is a trademark of APM Group Limited. All rights reserved. / BRMP® is a trademark of Business Relationship Management Institute, Inc. All rights reserved. / ScrumLearn® and AgileLearn® are registered trademarks of iCONS – Innovative Consulting Srl. All rights reserved / CAPM®, PMP®, PMI-ACP®, PMI-RMP® and PMI-PgMP® are registered trademarks of PMI.