Digital Marketing Fundamentals
- Код:SCDM-F
В наличност
Безплатен онлайн курс, изпит и сертификат
Научете ключовите концепции в дигиталния маркетинг така, както са дефинирани в ‘SMstudy® Guide – Marketing Strategy’! Получете безплатен сертификат Digital Marketing Fundamentals!
Като оторизиран обучаващ партньор (Authorized Training Partner) на SMstudy (САЩ), Ви предлагаме подготвителен курс и изпит за сертификата Digital Marketing Fundamentals
SMstudy® е водеща сертифицираща организация по продажби и маркетинг. Автор е на SMstudy® Guide – изчерпателно ръководство за маркетинг и продажби, което може да се използва от всяко лице или организация, желаещи да се отличат в областта на продажбите и маркетинга.
Бърза поръчка без регистрация
(Само попълнете 3 полета)Курсът SMstudy® Certified Digital Marketing Fundamentals е подходящ за всеки, който се интересува от познаването на различните канали за дигитален маркетинг. Насочен е също към изучаването на ключови концепции, както са дефинирани в SMstudy® Guide, както и към получаване на основни познания на рамката на Дигиталния Маркетинг, която помага да се идентифицират най-ефективните маркетингови канали за продуктите или услугите на организацията.
Нашата акредитирана програма Digital Marketing Fundamentals (Основи на Дигиталния маркетинг) включва:
Онлайн курс Digital Marketing Fundamentals
- 55 Videos
- 2 Chapters
- 2 Study Guides
- 52 Test Questions
- 2 Reference Materials
- 75 Terms and Definitions
- 2 Illustrative Case Studies
- Digital Marketing Fundamentals Certified Exam
Като част от курса получавате Marketing Strategy Body of Knowledge Guide (MSBOK™ Guide), който е във формат PDF (306 страници) и може да се разпечата.
Съдържание на курса:
- Digital Marketing Overview
- Introduction
- SMstudy® Guide
- Certification Schema for SMstudy® Certifications
- Early Models of Sales and Marketing
- Fragmented New-Age Marketing
- Innovative Internet-Enabled Business Models
- Sales and Marketing as a Continuum
- Corporate Strategy and its relationship to Sales and Marketing
- Components of Corporate Strategy
- Aspects of Sales and Marketing
- Marketing Strategy and Marketing Research
- Digital Marketing, Corporate Sales, Branding and Advertising, Retail Marketing
- Corporate Marketing Strategy
- Digital Marketing
- Digital Marketing Overview
- Digital Marketing Channels
- Planning and Developing Digital Marketing Channels: Process
- Optimize Websites: Process
- Optimize Mobile Channels: Process
- Optimize Social Media: Process
- Other Important Elements of DM Channels
- Digital Marketing and its Channels
- Understand Available DM Channels: Inputs
- Understand DM Channels: Tools
- Understand DM Channels: Outputs
- Evaluate DM Channels – Introduction
- Evaluate DM Channels – Inputs
- Evaluate DM Channels – Tools
- Evaluate DM Channels – Outputs
Видеоуроци
Case Study
Chapter Test
Terms and Definitions
Marketing Strategy Body of Knowledge Guide (MSBOK™ Guide)
Курсът съдържа цялата информация, необходима за успешно полагане на изпита. Учете от всеки компютър и от всяко място, когато и колкото искате! Не са необходими никакви специални технически средства. Можете да повтаряте материала и тестовите въпроси неограничен брой пъти.
Информация за изпита за сертификат:
- 60 минути
- 40 тестови въпроса