Corporate Sales Professional
- Код:SCCS-P
В наличност
***Гаранция за успех: ако не успеете да преминете изпита, имате право на още 2 опита безплатно!***
Corporate Sales Professional включва онлайн курс с 180 дни неограничен достъп, изпит и сертификат.
Този курс предоставя цялостни познания за процесите, необходими за генериране на B2B продажби и задържане на клиенти.
Като оторизиран обучаващ партньор (Authorized Training Partner) на SMstudy (САЩ), Ви предлагаме подготвителен курс и изпит за сертификата Corporate Sales Professional
SMstudy® е водеща сертифицираща организация по продажби и маркетинг. Автор е на SMstudy® Guide – изчерпателно ръководство за маркетинг и продажби, което може да се използва от всяко лице или организация, желаещи да се отличат в областта на продажбите и маркетинга.
Бърза поръчка без регистрация
(Само попълнете 3 полета)
***Гаранция за успех: ако не успеете да преминете изпита, имате право на още 2 опита безплатно!***
SMstudy® Certified Corporate Sales Professionals гарантира, че процесът на корпоративни продажби се следва ефективно, за да се задоволят целите, определени от корпоративната маркетингова стратегия. Притежателите на сертификат SMstudy® Certified Corporate Sales Professionals ръководят компанията в процесите, необходими за генериране на B2B продажби и задържане на клиенти чрез добри практики за управление на акаунти.
Нашата акредитирана програма Corporate Sales Professional (Професионалист по Корпоративни продажби) включва:
Онлайн курс Corporate Sales Professional
- 141 Videos
- 7 Chapters
- 7 Study Guides
- 99 Test Questions
- 1 Reference Material
- 161 Terms and Definitions
- 2 Illustrative Case Studies
- Corporate Sales Professional Certified Exam
Като част от курса получавате SMstudy® Guide – Corporate Sales (CSBOK™ Guide), който е във формат PDF (363 страници) и може да се разпечата.
Предварителни изисквания:
Препоръчително, но не задължително е да имате серификат Corporate Sales Fundamentals.
Съдържание на курса:
- Introduction
- How to use SMstudy Guide
- SMstudy Certification Schema
- Why use the SMstudy Guide
- A Brief History of Corporate Sales
- Traditional and Seller’s Marketplace
- Conventional Mass Media Marketing
- Fragmented New-Age Marketing
- Innovative Internet-Enabled Business Models
- Sales and Marketing as a Continuum
- Relationship to Sales and Marketing
- Marketing Strategy and Marketing Research
- Other Aspects of Sales and Marketing
- Focus on Product or Brand Level Marketing Strategy
- Levels of Sales and Marketing Strategy
- Marketing Strategy Overview
- Corporate Sales Overview
- Understand Sales Value Proposition
- Prepare Organization for Sales
- Training for Corporate Sales
- Sales Process – Prospecting
- Sales Process – Conversion
- Account Management
- Understand Sales Value Proposition
- Understand Sales Value Proposition: Inputs
- Desired Customer Value Analysis
- Customer-Perceived Features and Price Analysis
- Examples of Customer-Perceived Features and Price Analysis
- Customers Business Outcome Evaluation
- Customer Win/Loss Analysis
- Coherence With Corporate Strategy
- Marketing Research and Meetings and Discussions
- Understand Sales Value Proposition: Outputs
- Determine Corporate Sales Channels
- Senior Management Direction and Insights
- Product Features
- Distribution Strategy
- Pricing Strategy
- Opportunities and Threats
- Performance of Existing Channel Members and Selected Metrics
- Selected Objectives
- Selected Target Segments
- Sales Channels and Channel Partners
- Value Network Analysis
- Channel Performance Measurement
- Alignment with Client Behavior
- Alignment with Product, Attributes of Product-Channel Fit
- Attributes of Product-Channel Fit
- Channel Economic Analysis
- Creating Channel network Design
- Determine Corporate Sales Channels - Outputs
Видеоуроци
Case Study
Chapter Test
Terms and Definitions
Курсът съдържа цялата информация, необходима за успешно полагане на изпита. Учете от всеки компютър и от всяко място, когато и колкото искате! Не са необходими никакви специални технически средства. Можете да повтаряте материала и примерните тестови въпроси неограничен брой пъти.
Информация за изпита за сертификат:
- 100 въпроса с възможни отговори
- 120 минути
- Не се отнемат точки за грешен отговор
- Наблюдава се от онлайн квестор
Ако не успеете да преминете изпита, можете да си насрочите безплатно до 2 повторни изпита, в рамките на 180-дневния срок на достъп до курса!