Corporate Sales Fundamentals
- Код:SCCS-F
В наличност
Безплатен онлайн курс, изпит и сертификат
Научете ключовите концепции в корпоративните продажби така, както са дефинирани в ‘SMstudy® Guide – Corporate Sales’! Получете безплатен сертификат Corporate Sales Fundamentals!
Като оторизиран обучаващ партньор (Authorized Training Partner) на SMstudy (САЩ), Ви предлагаме подготвителен курс и изпит за сертификата Corporate Sales Fundamentals.
SMstudy® е водеща сертифицираща организация по продажби и маркетинг. Автор е на SMstudy® Guide – изчерпателно ръководство за маркетинг и продажби, което може да се използва от всяко лице или организация, желаещи да се отличат в областта на продажбите и маркетинга.
Бърза поръчка без регистрация
(Само попълнете 3 полета)Този сертификат е предназначен за всеки, който иска да научи повече за корпоративните продажби и да се запознае с ключовите концепции в корпоративните продажби, както са дефинирани в SMstudy® Guide. Курсът е насочен към получаване на основно разбиране на рамката за продажби и маркетинг, която помага да се управляват продажбите и маркетинговите усилия във всяка организация.
Нашата акредитирана програма Corporate Sales Fundamentals (Основи на Корпоративните продажби) включва:
Онлайн курс Corporate Sales Fundamentals
- 57 Videos
- 2 Chapters
- 2 Study Guides
- 26 Test Questions
- 1 Reference Material
- 51 Terms and Definitions
- 2 Illustrative Case Studies
- Corporate Sales Fundamentals Certified Exam
Като част от курса получавате SMstudy® Guide – Corporate Sales (CSBOK™ Guide), който е във формат PDF (363 страници) и може да се разпечата.
Съдържание на курса:
- Introduction
- How to use SMstudy Guide
- SMstudy Certification Schema
- Why use the SMstudy Guide
- A Brief History of Corporate Sales
- Traditional and Seller’s Marketplace
- Conventional Mass Media Marketing
- Fragmented New-Age Marketing
- Innovative Internet-Enabled Business Models
- Sales and Marketing as a Continuum
- Relationship to Sales and Marketing
- Marketing Strategy and Marketing Research
- Other Aspects of Sales and Marketing
- Focus on Product or Brand Level Marketing Strategy
- Levels of Sales and Marketing Strategy
- Marketing Strategy Overview
- Corporate Sales Overview
- Understand Sales Value Proposition
- Prepare Organization for Sales
- Training for Corporate Sales
- Sales Process – Prospecting
- Sales Process – Conversion
- Account Management
- Understand Sales Value Proposition
- Understand Sales Value Proposition: Inputs
- Desired Customer Value Analysis
- Customer-Perceived Features and Price Analysis
- Examples of Customer-Perceived Features and Price Analysis
- Customers Business Outcome Evaluation
- Customer Win/Loss Analysis
- Coherence With Corporate Strategy
- Marketing Research and Meetings and Discussions
- Understand Sales Value Proposition: Outputs
- Determine Corporate Sales Channels
- Senior Management Direction and Insights
- Product Features
- Distribution Strategy
- Pricing Strategy
- Opportunities and Threats
- Performance of Existing Channel Members and Selected Metrics
- Selected Objectives
- Selected Target Segments
- Sales Channels and Channel Partners
- Value Network Analysis
- Channel Performance Measurement
- Alignment with Client Behavior
- Alignment with Product, Attributes of Product-Channel Fit
- Attributes of Product-Channel Fit
- Channel Economic Analysis
- Creating Channel network Design
- Determine Corporate Sales Channels - Outputs
Видеоуроци
Case Study
Chapter Test
Terms and Definitions
Курсът съдържа цялата информация, необходима за успешно полагане на изпита. Учете от всеки компютър и от всяко място, когато и колкото искате! Не са необходими никакви специални технически средства. Можете да повтаряте материала и тестовите въпроси неограничен брой пъти.
Информация за изпита за сертификат:
- 60 минути
- 40 тестови въпроса