Език &
/
Език
0
Език &
/
Език
  •    
Начало Marketing & SalesCorporate Sales Fundamentals
Ново
Corporate Sales Fundamentals
Corporate Sales Fundamentals

Corporate Sales Fundamentals

Цена: 0.00 лв.
  • Код:
    SCCS-F

В наличност

Безплатен онлайн курс, изпит и сертификат

 

Научете ключовите концепции в корпоративните продажби така, както са дефинирани в ‘SMstudy® Guide – Corporate Sales’! Получете безплатен сертификат Corporate Sales Fundamentals!

 

Като оторизиран обучаващ партньор (Authorized Training Partner) на SMstudy (САЩ), Ви предлагаме подготвителен курс и изпит за сертификата Corporate Sales Fundamentals.

 

SMstudy® е водеща сертифицираща организация по продажби и маркетинг. Автор е на SMstudy® Guide – изчерпателно ръководство за маркетинг и продажби, което може да се използва от всяко лице или организация, желаещи да се отличат в областта на продажбите и маркетинга.

  • Какво включва:
    курс и изпит
  • Област:
    #маркетинг и продажби
  • Ниво:
    основни знания и умения
  • Език:
    английски
  • Предварителни изисквания:
    няма
  • Сертификационна програма:
    да
  • Срок за достъп:
    30 дни
Брой:
Добави в желани

Бърза поръчка без регистрация

(Само попълнете 3 полета)
Ще се свържем с Вас в рамките на работния ден.

Този сертификат е предназначен за всеки, който иска да научи повече за корпоративните продажби и да се запознае с ключовите концепции в корпоративните продажби, както са дефинирани в SMstudy® Guide. Курсът е насочен към получаване на основно разбиране на рамката за продажби и маркетинг, която помага да се управляват продажбите и маркетинговите усилия във всяка организация.

 

 

Нашата акредитирана програма Corporate Sales Fundamentals (Основи на Корпоративните продажби) включва:

 

Онлайн курс Corporate Sales Fundamentals

 

  • 57 Videos 
  • 2 Chapters
  • 2 Study Guides
  • 26 Test Questions
  • 1 Reference Material
  • 51 Terms and Definitions
  • 2 Illustrative Case Studies
  • Corporate Sales Fundamentals Certified Exam

 

 

Като част от курса получавате SMstudy® Guide – Corporate Sales (CSBOK™ Guide), който е във формат PDF (363 страници)  и може да се разпечата.

 

 


 

Съдържание на курса:

 

  1. Introduction
  2. How to use SMstudy Guide
  3. SMstudy Certification Schema
  4. Why use the SMstudy Guide
  5. A Brief History of Corporate Sales
  6. Traditional and Seller’s Marketplace
  7. Conventional Mass Media Marketing
  8. Fragmented New-Age Marketing
  9. Innovative Internet-Enabled Business Models
  10. Sales and Marketing as a Continuum
  11. Relationship to Sales and Marketing
  12. Marketing Strategy and Marketing Research
  13. Other Aspects of Sales and Marketing
  14. Focus on Product or Brand Level Marketing Strategy
  15. Levels of Sales and Marketing Strategy
  16. Marketing Strategy Overview
  17. Corporate Sales Overview
  18.  Understand Sales Value Proposition
  19. Prepare Organization for Sales
  20. Training for Corporate Sales
  21. Sales Process – Prospecting
  22. Sales Process – Conversion
  23. Account Management
  24. Understand Sales Value Proposition
  25. Understand Sales Value Proposition: Inputs
  26. Desired Customer Value Analysis
  27. Customer-Perceived Features and Price Analysis
  28. Examples of Customer-Perceived Features and Price Analysis
  29. Customers Business Outcome Evaluation
  30. Customer Win/Loss Analysis
  31. Coherence With Corporate Strategy
  32. Marketing Research and Meetings and Discussions
  33. Understand Sales Value Proposition: Outputs
  34. Determine Corporate Sales Channels
  35. Senior Management Direction and Insights
  36. Product Features
  37. Distribution Strategy
  38. Pricing Strategy
  39. Opportunities and Threats
  40. Performance of Existing Channel Members and Selected Metrics
  41. Selected Objectives
  42. Selected Target Segments
  43. Sales Channels and Channel Partners
  44. Value Network Analysis
  45. Channel Performance Measurement
  46. Alignment with Client Behavior
  47. Alignment with Product, Attributes of Product-Channel Fit
  48. Attributes of Product-Channel Fit
  49. Channel Economic Analysis
  50. Creating Channel network Design
  51. Determine Corporate Sales Channels - Outputs

 

 

Видеоуроци

 

 

 

 



 

Case Study

 

 

 


 

Chapter Test

 

 


 

 

Terms and Definitions

 

 



 

Курсът съдържа цялата информация, необходима за успешно полагане на изпита. Учете от всеки компютър и от всяко място, когато и колкото искате! Не са необходими никакви специални технически средства. Можете да повтаряте материала и тестовите въпроси неограничен брой пъти.

 


Информация за изпита за сертификат:

  • 60 минути
  • 40 тестови въпроса

 

Всички цени включват ДДС.

 

PRINCE2®, PRINCE2 Agile®, MSP® and ITIL® are registered trademarks of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved. / COBIT® 2019 and COBIT® 5 are Registered Trade Marks of the Information Systems Audit and Control Association and the IT Governance Institute. / AgilePM® and AgileBA® are registered trademarks of Agile Business Consortium Limited. All rights reserved. / TOGAF® is a registered trademark of The Open Group in the United States and other countries. / Praxis Framework™ is a trademark of APM Group Limited. All rights reserved. / Lean IT is a trademark of Lean IT Association LLC. All rights reserved. / GDPR Awareness™ is a trademark of APM Group Limited. All rights reserved. / BRMP® is a trademark of Business Relationship Management Institute, Inc. All rights reserved. / ScrumLearn® and AgileLearn® are registered trademarks of iCONS – Innovative Consulting Srl. All rights reserved / CAPM®, PMP®, PMI-ACP®, PMI-RMP® and PMI-PgMP® are registered trademarks of PMI.